Półmaska filtrująca FFP2V FS-923 V A NR D
Pprzeciwpyłowa półmaska filtrująca FFP2V FS-923 V A NR D - z zaworem bocznym, składana
Przeciwpyłowa maska filtrująca jest z serii 900 A. Jednorazowa, składana półmaska z bocznym zaworkiem posiada płaską konstrukcję umożliwiającą złożenie jej podczas przerwy w pracy bez ryzyka jej uszkodzenia. Półmaska gwarantuje szczelność i dopasowanie. Możliwa jest regulacja za pomocą taśm nagłowia odraz zacisku nosowego. Uszczelka nosowa z pianki polietylenowej ogranicza możliwość zasysania niefiltrowanego powietrza. Boczny zaworek umożliwia wentylację - odprowadza wydychane powietrze, ciepło i parę wodną. Produkt przeznaczony do ochrony dróg oddechowych użytkownika przed szkodliwym oddziaływaniem zanieczyszczeń powietrza występujących w postaci cząstek stałych i/lub ciekłych tworzących aerozole (pyły, dymy, mgły). Półmaska zalicza się do klasy P2. Współczynnik 10 x NDS. Zastosowanie: Średnio toksyczne cząstki stałe, pyły azbestu, miedzi, baru, tytanu, wanadu, chromu, manganu, pyły drewna, pył węglowy zawierający wolną krzemionkę powyżej 10%, przemysł górniczy, chemiczny, hutniczy, stoczniowy.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Włóknina filtracyjna o niskim oporze przepływu powietrza
- Konstrukcja trójwarstwowa, składana
- Wykonana z igłowanej włókniny poliestrowej, polipropylenowa typu melt blown oraz osłonowej
- Zawór wydechowy
- Zacisk nosowy dla doszczelnienia półmaski w obrębie nosa
- Uszczelka nosowa z pianki polietylenowej
- Dwie gumki mocujące - taśmy nagłowia
- Kolorystyka: biało-zielona
- Klasa: P2, 10 x NDS, skuteczność filtracji powyżej 94%
- Producent: Filter Service
- Linia produktowa: SERIA 900 A - półmaski ekonomiczne
- Sprzedaż w opakowaniach 10 sztuk, cena za sztukę
Maska przeciwpyłowa FS-923 V A spełnia wymagania normy BHP:
- EN 149:2001+A1:2009 Półmaski filtrujące, spełnia wymagania długiego testu mgłą olejową
- Certyfikat wydany przez CIOP PIB zgodny z UE 2016/425
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.