Lekki hełm przemysłowy BUMPCAPMESH
Czapka kask antyskalpowy BUMPCAPMESH - lekkie hełmy ochronne do przemysłu
Hełm ochronny lekki typu czapko-kask zabezpiecza przed uderzeniem głową o stałe przedmioty z niewielką siłą. Przeznaczony jest do przemysłu, na taśmach montażowych oraz w warsztatach samochodowych. Czapka wyposażona jest w daszek o standardowej długości. Umożliwia swobodę ruchów, a pole widzenia jest szerokie. Wewnętrzna hełmu znajduje się skorupa ochronna z ABS. Dodatkowo produkt posiada regulowany rozmiar w zakresie 58-63 cm. Kask jest lekki, waży jedyne 225 gram. Nie stanowi zatem zbytniego obciążenia dla głowy i karku. Antyskalpowa czapka typu baseballówka jest wentylowana dzięki wstawkom z materiału siateczkowego z boku. Zapobiega to gromadzeniu się wilgoci i zapewnia właściwy przepływ powietrza, co jest szczególnie ważne w okresie letnim i na ogrzewanych halach.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Wykonana z bawełny 85% z poliestrem 15%
- Sztywnym daszek
- Fason: bezpieczna czapka bejsbolówka
- Wewnątrz wkładka ochronna z tworzywa ABS
- Siateczki wentylacyjne po bokach hełmu zapewniają cyrkulację powietrza pod skorupą, obniżając temperaturę i wilgoć
- Regulacja obwodu tęgości w zakresie 58-63 cm
- Budowa oraz funkcjonalność odpowiada nowoczesnym ergonomicznym kryteriom
- Waga 225 g - wyjątkowo lekki
- Linia produktowa: REIS
- Producent: RAWPOL
- Kolory: czarny, czerwony, granatowy, niebieski, szary, zielony łączone z kontrastowymi elementami
- Producent przewidział możliwość prania po wyjęciu skorupu zgodnie z zaleceniem
Uwaga!
- O przydatności lekkiego hełmu przemysłowego Bumpcapmesh do danego stanowiska pracy, powinien zadecydować Inspektor BHP
Lekkie hełmy ochronne typu czapkokask BUMPCAPMESH spełniają normę BHP
- EN-812:2012 - lekki hełm przemysłowy zabezpiecza głowę przed uderzeniem o twarde, nieruchome i ostre przedmioty.
- Ich konstrukcja nie zabezpiecza przed spadającymi przedmiotami z wysokości
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.