Gogle ochronne JSP Thermex Double Lens
Gogle przeciwodpryskowe JSP THERMAX Double Lens - do pracy w -40° C
w militarnym stylu, zapewniają niezwykle komfortowe dopasowanie oraz bardzo wysoki poziom ochrony w ekstremalnych temperaturach (do -40° C). Technologia TMC - soczewki podwójne: zewnętrzna z poliwęglanu, wewnętrzna z octanu, niezaparowujące, odporne na zadrapania i zarysowania, kl. optyczna 1. Elastyczna, miękka oprawka z PCV pozwala na optymalne dopasowanie do kształtu twarzy, dodatkowa pianka zwiększająca komfort. Regulowana, szeroka, bezuciskowa taśma nagłowia. Polecane do pracy w ekstremalnie niskich temperaturach w komorach chłodniczych, laboratoriach, krioterapii
Ochronne gogle przeciwodpryskowe JSP Thermax spełniają normy BHP: EN166 1BT 349 KN, EN170 2C-1.2
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Ramka z elastycznego PCV
- Dodatkowe uszczelnienie piankowe
- Podwójna soczewka z poliwęglanu i octanu
- Wentylacja pośrednia przez system wywietrzników w oprawce
- Ochrona przed promieniowaniem UV (A, B C) - w 99%
- Niski profil pozwala na użytkowanie z innymi środkami ochrony
- Możliwość zamontowania wkładki do szkieł korekcyjnych RX
Nazwa Producenta | JSP Oxford England |
Klasa ochronna | 1 - najwyższa | do pracy ciągłej |
Norma BHP soczewek | EN170 |
Norma BHP ramek | EN 166 |
Kolor soczewek | Przeźroczyste |
Kolor ramki | Szary |
Odporność mechaniczna | B - uderzenie o średniej energii 6 mm | 0,86 g | 120 m/s |
Soczewki przeźroczyste | 2C-1.2 | LTV 74,4% - 100% | Przeźroczyste naturalne kolory |
Soczewki barwione | - |
Zaparowanie | N - zaparowanie (roszenie) |
Zarysowanie | K - zarysowanie przez drobne cząsteczki |
Ciekłe ciała stałe | 9 - gorące metale, stopione ciała stałe |
Zwarcie elektryczne | - |
Gazy, pary, aerozole | - |
Pyły | 4 - grube cząstki pyłów > 5 mikrometrów |
Ciecze | 3 - krople cieczy, rozbryzgi |
Test w skrajnych temperaturach | T - test odporności w temperaturach - 5 + 55 stopni C |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.