×

UWAGA

W związku z dużym zainteresowaniem naszymi produktami mamy opóźnienia w realizacj. Robimy co możemy żeby jak najszybciej zrealizować Państwa zamówienia i odpowiedzieć na zapytania. Przepraszamy i dziekujemy za wyrozumiałość.

Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotu/wymiany dla konsumentów:

Przygotowanie paczki:

  • spakowanie towaru nieużywanego, w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami. Do paczki należy dołączyć pismo z numerem zamówienia i numerem dokumentu sprzedaży. Warto dołożyć paragon (nieobowiązkowo, ale przyspieszy to procedurę).
  • pamiętaj aby wypełnić formularz znajdujący się na dole strony. Niezależnie czy robiłeś zakupy przez nasz sklep, czy też mailowo. Jest to konieczne abyśmy mogli przyjąć zwrot. 

2. Wyślij paczkę na adres: Glovex, Kolejowa 348, 05-092 Łomianki. Po otrzymaniu i przyjęciu zwrotu na stan magazynu zlecony zostanie przelew zwrotny.

3. W przypadku chęci wymiany należy złożyć nowe zamówienie przez sklep internetowy.

4. Zwrotom/wymianom nie podlegają towary sprzedawane w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu tracą możliwość ponownej sprzedaży ze względu na utratę właściwości ochronnych, użytkowych bądź higienicznych.

5. Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty z nadrukowanym logiem, bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie klienta.

6. Kontakt w sprawie reklamacji i zwrotów: telefoniczny +48 501 897 967 w 106 | mail: reklamacje@glovex.pl

Tryb postępowania reklamacyjnego i zwrotów w hurtowni Glovex Import i Dystrybucja Bhp

 

  1. Konsument oraz przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, który zawiera umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością zawodową (dalej: „Konsument”), mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    a) w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu, lub
    b) w przypadku umowy obejmującej wiele Produktów – od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatni Produkt.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien złożyć Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę).

  5. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Jeżeli ze względu na charakter Produktu jego odesłanie zwykłą pocztą nie jest możliwe, Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  8. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do umów:
    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    b) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
    c) w której przedmiotem świadczenia są towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    d) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne, programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    10. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Glovex Sp. z o.o. ul. Kolejowa 348, 05-092 Łomianki lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@glovex.pl

    11. Zwrotom/wymianom nie podlegają towary sprzedawane w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu tracą możliwość ponownej sprzedaży ze względu na utratę właściwości ochronnych, użytkowych bądź higienicznych.

    12. Zwrotom i wymianom nie podlegają produkty z nadrukowanym logiem, bądź innymi treściami stworzonymi na życzenie klienta.

 

Zwroty towaru przez firmy (przedsiębiorców)

  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje Klientom dokonującym zakupów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej (Przedsiębiorcom).
  2. Sprzedawca może, w ramach dobrowolnie przyjętej polityki handlowej, umożliwić Przedsiębiorcy zwrot zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego dostarczenia, pod warunkiem że, spełnia wszystkie punkty:
    a) Produkt jest kompletny i nie nosi śladów użytkowania,
    b) Produkt znajduje się w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
    c) Przedsiębiorca przed dokonaniem zwrotu uzyskał zgodę Sprzedawcy na odesłanie towaru.
  3. Koszty transportu związane ze zwrotem Produktu ponosi Przedsiębiorca.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności za Produkt w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Produktu, z potrąceniem ewentualnych kosztów logistycznych lub magazynowych, jeżeli takie powstały.
  5. Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Przedsiębiorcami i nie ograniczają uprawnień Konsumentów oraz przedsiębiorców na prawach konsumenta.

W związku z powyższym, wszelkie zamiary zwrotu towaru zakupionego przez firmę muszą zostać uprzednio skonsultowane z obsługą sklepu. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeżeli nie spełnione są ustawowe warunki umożliwiające odstąpienie od umowy.

Zwroty towarów przesłane przez przedsiębiorców bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą przyjmowane. W takim przypadku towar zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt. Dodatkowo, mogą zostać naliczone opłaty związane z przechowywaniem towaru (koszt magazynowania) oraz kosztami ponownej wysyłki.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przed dokonaniem zwrotu, prosimy o kontakt na adres: reklamacje@glovex.pl

 

Sprawdź: Pełny regulamin

UWAGA!

Wypełniając formularz zwrotu, wyrażasz zgodę na wystawienie przez Glovex Sp. z o.o. korekty do otrzymanego dokumentu sprzedaży oraz akceptujesz warunki zwrotu środków z zamówienia na podany przez siebie numer konta, bądź jeżeli dokonywałeś wpłaty przez sklep internetowy, środki wrócą do Ciebie tą samą drogą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium