Okulary ochronne JSP EVOSPEC CLR do kasku EVO3 EVO5 EVOLITE
Okulary ochronne EVOSpec - montowane do kasków roboczych EVO3, EVO5 i EVOLite
Wysuwane okulary dohełmowe EVOSpec wykonane są z poliwęglanu o wysokiej przejrzystości i minimalnych zniekształceniach co pozwala na niezakłóconą widoczność, umożliwiając użytkownikowi jasny obraz otoczenia. Montowane w fabryczne sloty są wysuwane spod skorupy kasku. Po skończonej pracy można łatwo wsunąć z powrotem. Ta funkcja umożliwia wygodne i szybkie dostosowywanie, dając użytkownikowi większą elastyczność. Okulary ochronne EVOSpec zostały specjalnie zaprojektowane do montażu na kaskach roboczych EVO3, EVO5 i EVOLite. Ta kompatybilność zapewnia pewne i stabilne dopasowanie, eliminując ryzyko luzowania się okularów podczas pracy. Wersja bezbarwna z powłoką przeciw zaparowaniu pozwala na pracę w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Powłoka również podnosi odporność na zarysowania. Wygodny nosek z polimeru równomiernie rozkłada ciężar przez co zwiększa komfort stosowania. Okulary dohełmowe chronią wzrok przed odpryskami cieczy i ciał stałych o niewielkiej energii, dedykowane do angielskich kasków JSP - EVO3, EVO5 i EVOLite.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- poliwęglan wysokiej przejrzystości
- minimalne zniekształcenia
- barwa przeźroczysta
- powłoka przeciw zaparowaniu, podnosząca odporność na zarysowanie
- nosek z polimeru
- dedykowane do kasków ochronnych JSP: EVOLite, EVO3, EVO5
- montaż do fabrycznych slotów
- masa: 68,5 gram
- linia produktowa: EVOGuard
- producent: JSP Limited, Oxford, England
- kod producenta: ANT010-200-000
- klasa optyczna 1
Dohełmowe okulary ochronne JSP EVOSpec są zgodne z normami BHP
- EN166 1F - odporność na uderzenie o niskiej energii, kulka ∅ 6 mm, masa 0,86 g, przy 45 m/s
- Ochrona przed promieniowaniem UV efekt filtracji, numer skali 2C
- Współczynnik załamania transmisji światła kolor numer soczewki 1,2
- ANSI Z87.1
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.