Amortyzator bezpieczeństwa OUP-KRM-EAFBRL ZW





Amortyzator bezpieczeństwa OUP-KRM-EAFBRL ZW - liny rdzeniowe, haki do rusztowań, karabińczyk
Wyposażony w dwie linki, dwa haki mocowane do rusztowań i karabińczyk, ten amortyzator to narzędzie, które oferuje nie tylko ochronę, ale także wszechstronność podczas pracy na wysokości. Dzięki dwóm linkom, OUP-KRM-EAFBRL ZW zapewnia Ci większą swobodę ruchów, nie ograniczając przy tym bezpieczeństwa. Dwa haki mocowane do rusztowań umożliwiają pewne i stabilne przypięcie, eliminując ryzyko upadku. Teraz możesz pracować w pełni skoncentrowany na zadaniu, mając pewność, że jesteś odpowiednio zabezpieczony. Amortyzator ten to wszechstronne narzędzie, które dostosuje się do Twoich potrzeb. Bez względu na to, czy pracujesz na rusztowaniu czy w innym miejscu, amortyzator OUP-KRM-EAFBRL ZW daje Ci pełną kontrolę nad swoją pracą. Karabińczyk zapewnia łatwe przypięcie, a dwa haki mocowane do rusztowań gwarantują stabilność i pewność.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Długość: 1.5 m
- Podwójny ściągacz w kształcie litery Y
- Jeden koniec pochłaniacza energii wyposażony w karabińczyk na pozostałych 2 końcach ściągacza stalowe haki oczkowe podpinane do rusztowań
- Lina rdzeniowo-oplotowa o średnicy 12 mm wyposażona w zielono-czarny wskaźnik sygnalizujący zużycie materiału, wytrzymała na zerwanie co najmniej 25 kN
- Szycie wykonane czarnymi nićmi z poliamidu, odpornymi na rozciąganie
- Masa: 2,0 kg
- Kolor: taśmy zielone, okucia srebrne
- Kod producenta: OUP-KRM-EAFBRL ZW
- EAN 5907522959425
- Linia produktowa: OUP
- Marka: REIS
- Producent: RAWPOL
Przeciwupadkowy amortyzator bezpieczeństwa OUP-KRM-EAFBRL ZW spełnia wymagania normy BHP
- EN355 - Indywidualny sprzęt chroniący przed upadkiem z wysokości. Amortyzatory. Norma definiuje wymagania, metody badania, zasady znakowania, informacje wymagane od producenta i sposób pakowania dla amortyzatorów
- ŚOI - kategoria III
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.