Ubranie ochronne taktyczne TACTICAL GUARD






Ubranie ochronne taktyczne Tactical Guard
Ubranie taktyczne zostało wykonane z tkaniny o składzie w 65 % z poliestru i 35 % bawełny. Gramatura materiały wynosi 210-220 g/m². Taki skład sprawia, że odzież jest odporna na przetarcie oraz rozciągnięcie. Dodatkowo, nie chłonie tak szybko wilgoci i szybko schnie, co jest istotne, zwłaszcza podczas wykonywania aktywności fizycznych. Bluza została uszyta z łączonych materiałów. Część tułowia jest znacznie cieńsza aby powietrze mogło swobodnie przepływać. Grubsza gramatura tkaniny w rękawach, tworzy uzupełniającą warstwę ochronną. Ponadto w część łokci wszyto ochronniki. Stójka oraz zapięcie na suwak pod szyją chronią przed wiatrem. Rękawy zostały zakończone rzepem co ułatwia dopasowanie . Dzięki temu możliwa jest regulacja szerokości. Spodnie posiadają zapięcie na guziki oraz zamek błyskawiczny. Co ważne, producent zadbał o to, aby w pasie oraz kolanach znalazła się regulacja, po to aby móc dopasować ubiór pod swoje preferencje. W zestawie dołączono nakolanniki wykonano z tworzywa EVA, które charakteryzuje się dużą sprężystością, przez co świetnie amortyzuje wstrząsy np. przy upadku.
Zastosowanie odzieży taktycznej:
- Idealne dla pracowników firm ochroniarskich, leśników, rekreacyjnie - jako ubiór do ASG, paintball, miłośników militariów, motocyklistów i podróżników
Charakterystyka ubrania Tactical Guard:
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Tkanina: 65 % poliester i 35 % bawełna
- Gramatura: 210-220 g/m²
- Ubranie składa się z bluzy i spodni do pasa
- Ochronniki z tworzywa EVA na łokciach i kolanach
- Zapięcie na suwak pod szyję
- Na rękawach dwie kieszenie na rzep
- Regulacja szerokości rękawów na rzep
- Stójka, chroniąca od wiatru
- Spodnie zapinane na guziki i zamek błyskawiczny
- Regulacja w pasie i kolanach
- Liczne kieszenie w spodniach do pasa
- Cena podana za komplet: spodnie + bluza
- Dostępne kolory: czarny i moro ( multicam )
- Rozmiary: M-3XL
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.