Rękawice wzmacniane skórą licową FH TORDA
Rękawice robocze FH TORDA - wzmacniane cienką skórą licową
Drelichowe rękawice robocze FH TORDA wzmocnione skórą świńską wyprawianą na licowo to trwały produkt ochronny dłoni. Dzięki nim czynności robocze będą bezpieczne i precyzyjne. Komfort i wygodę noszenia rękawic wzmacnianych zapewnia przeciwpotna podszewka. Skóra dłoni oddycha i nie jest narażona na uciskanie. Sprawia to, że możesz skupić się na wykonywanej pracy. Usztywniony mankiet ułatwia zakładanie rękawic, które jednocześnie są wielokrotnego użytku. Dodatkowe skórzane wzmocnienie w części chwytnej czyni rękawice trwałymi i odpornymi na uszkodzenia mechaniczne. Rękawiczki robocze TORDA dostępne są w uniwersalnym rozmiarze - męski 11 oraz żółto-białej kolorystyce
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Drelichowa tkanina z bawełny
- Cienka skóra świńska, licowana
- Część chwytna z jednego kawałka skóry "całodłonicowa'
- Palec wskazujący oraz kciuk wykonane ze skóry
- Paznokcie oraz kostki śródręcza obszyte skórką
- Fason: pięciopalcowy
- Gumowany mankiet
- Wewnątrz podszewka chłonąca pot
- Rozmiar rękawicy uniwersalny 11 - męski
- Kategoria 2 ochronna - średnie zagrożenia mechaniczne
- Linia produktowa: FH - Free Hand
- Producent: CERVA GROUP a.s. Republika Czeska
- Przy zakupie kartonu zbiorczego 120 par cena promocyjna, a dostawa gratis
Rękawice wzmacniane skórą licową FH TORDA spełniają normy BHP
- EN 420:2003+A1:2009 - Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań
- Zręczność według EN ISO 21420:2020 - poziom skuteczności 5 (wartości od 1 do 5)
- EN 388:2016 (3121x)- Rękawice ochronne, zabezpieczające przed urazami mechanicznymi, gdzie symbole w nawiasie (abcdef) oznaczają i przyjmują wartości w przedziale:
a - ścieranie (0-4)
b - przecięcie (0-5)
c - rozdarcie (0-4)
d - przekłucie (0-4)
f - przecięcie (TDM) wg EN ISO 13997:1999 (A-F)
F - uderzenie (P)
* x - nie testowane
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.