Rękawice wzmacniane skórą kozią CXS HIVI
Robocze rękawice CXS HIVI - tkanina wysokiej widoczności, taśmy odblaskowe
Rękawiczki CXS HIVI wykonane są z mocnego drelichu i wzmacniane wysokiej jakości skórą kozią wyprawianą na lico. Skórzane obszycie jest w kolorze białym. Tkanina oraz mankiet usztywniony w intensywnej kolorystyce Hi-Vis wpływa na bezpieczeństwo pracowników. Sprzyjają temu materiały odblaskowe na grzbiecie dłoni. Obszycie skórzane jest całodłonicowe - część chwytna wykonana z jednego kawałka skóry, dzięki czemu wykazują większą wytrzymałość i odporność na przetarcia. Rękawica CXS HIVI znajduje zastosowanie przy ogólnych pracach mechanicznych oraz w szeroko rozumianym przemyśle ciężkim, budownictwie, przemyśle, umożliwiając bezpieczną i komfortową pracę
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Materiał drelichowy Hi-Vis
- Bawełna, pliester
- Skóra kozia licowana - goat grain leather
- Palec wskazujący, kciuk, kości śródręcza, paznokcie obszyte skórką
- Mankiet usztywniony
- Gumka ściągająca w części grzbietowej
- Metalowe uszko w mankiecie do zawieszenia na klipsie
- Rozmiar 10,5 - uniwersalny
- Długość: 28 cm
- Kolor: obszycia skórzanego - biały; tkaniny - żółty; obszycia pomarańczowe, taśmy odblaskowe srebrne
- Taśma odblaskowa pomarańczowa
- Artykuł kategorii 2 - ochronne
- Linia produktowa: CXS
- Producent: Canis Safety A.S. Czechy
- Zawieszka prezentacyjna euro
- Cena za parę
Rękawice wzmacniane skórą kozią CXS HIVI spełniają normy BHP
- EN 420:2003+A1:2009 - Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań
- EN 388:2016 (2222x) - Rękawice ochronne, zabezpieczające przed urazami mechanicznymi, gdzie symbole w nawiasie (abcdef) oznaczają i przyjmują wartości w przedziale:
a - ścieranie (0-4)
b - przecięcie (0-5)
c - rozdarcie (0-4)
d - przekłucie (0-4)
f - przecięcie (TDM) wg EN ISO 13997:1999 (A-F)
F - uderzenie (P)
* x - nie testowane - ŚOI - Środek ochrony indywidualnej kategorii II
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.