Rękawice wzmacniane skórą UNICORN ZJS
Rękawice wzmacniane skórą bydlęcą UNICORN ZJS - rozmiary od 4 do 13
Robocze rękawice UNICORN ZJS zostały stworzone z myślą o pracy bezpiecznej i profesjonalnej. Z tego względu spełniają normę ochrony dłoni EN420. Gwarantują to specjalne obszycia ze skóry bydlęcej. Zastosowana dwoina bydlęca jest miękka i elastyczna. Całodłonicowy charakter sprzyja pewności chwytu. Zastosowany materiał bawełniany typu drelich jest wytrzymały i przyjazny skórze. Rękawice cechują się zatem odpornością mechaniczną i chronią przed urazami naskórka. Jednocześnie są wygodne w noszeniu. Gumowany mankiet ułatwia zakładanie, a krawędzie zostały obszyte taśmą. Z kolei część chwytna z jednego kawałka skóry ułatwia chwytność przedmiotów i kontrolę ruchów. Gumka w części grzbietowej dłoni pozycjonuje rękawice i zapobiega zsuwaniu się z dłoni. Produkt dostępny w rozmiarach od 4 (dziecięce) do 13 (graba draba)
Zastosowanie rękawic UNICORN ZJS
- Logistyka w tym transport i przeładunki (prace magazynowe)
- Obsługa techniczna obiektów w tym hoteli, prace gospodarcze oraz porządkowe
- Rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo
Charakterystyka rękawiczek wzmacnianych skórą bydlęcą
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Materiał drelichowy
- Skóra bydlęca typu dwoina
- Wewnętrzna część śródręcza wykonana z jednego kawałka skóry - całodłonicowe
- Kciuk, obszycia paznokci i wzmocnienie na kostkach palców skórzane
- Zakończone gumowanym mankietem
- Kolory: zielony materiał, obszycie skórzane - jasno-szare
- Rozmiar: od 4 (dziecięcy) do 13
- Linia produktowa: REIS
- Producent: RAWPOL Polska
- Kategoria 1 - niskie ryzyko jak zabrudzenie otarcie naskórka
- Jednostka sprzedaży zgrzewka 12 par, cena zza parę
Rękawiczki UNICORN ZJS wzmacniane skórą spełniają normę BHP
- EN 420:2003+A1:2009 - Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań
- Ochrona rąk przed zagrożeniami mechanicznymi o niskim poziomie ryzyka
- ŚOI - Środek ochrony indywidualnej kategorii I
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.