Rękawice skórzane FH CRECCA
Rękawice skórzane FH CRECCA - kozia skóra licowa, typ "Driver"
Ochronne rękawice Free Hand FH Crecca wykonane z licowej skóry koziej, przystosowane są do użytku dla mechaników, techników, kierowców lub magazynierów, którzy podejmują się prac o charakterze ogólnym, w środowisku suchym i lekko wilgotnym. Rękawice robocze zostały dodatkowo wzmocnione dwoina bydlęcą w części chwytnej. Rękawiczki robocze gwarantują komfort i wygodę noszenia. Anatomiczny kształt sprzyja precyzji nawet najmniejszego ruchu. Zwiększa to profesjonalizm pracy. Ściągająca gumka w mankiecie czyni je stabilnymi i zapobiega obsuwaniu z dłoni. Rękawice dodatkowo są mocne i wytrzymałe. Produkt dostępny w rozmiarach 8-10, a długość rękawicy to około 25 cm, zależnie od rozmiaru.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Skóra kozia licowana
- Wzmocnienie na dłonicy ze skóry bydlęcej
- Krój typu Driver
- Podwójne szwy
- Wkładka piankowa w części chwytnej
- Gumka ściągająca w części grzbietowej
- Zapewniają pewny chwyt i swobodę ruchów
- Wytrzymałe, mocne
- Oferują ponadprzeciętny komfort
- Długość około 25 cm, zależy od rozmiaru
- Kolor szaro-biały
- Rozmiary: 8, 9, 10
- Linia produktowa: FH - Free Hand
- Producent: CERVA GROUP a.s. Republika Czeska
- Kategoria 2 - ochronna, średnie zagrożenia
- Jednostka sprzedaży 1 para, cena za pare
- Przy zakupie kartonu 120 par - Rabat, a dostawa gratis
Robocze rękawice skórzane FH CRECCA spełniają normy BHP
- EN 420:2003+A1:2009 - Rękawice ochronne - Wymagania ogólne i metody badań
- Zręczność według EN ISO 21420:2020 - poziom skuteczności 5 (wartości od 1 do 5)
- EN 388:2016 (3223x) - Rękawice ochronne, zabezpieczające przed urazami mechanicznymi, gdzie symbole w nawiasie (abcdef) oznaczają i przyjmują wartości w przedziale:
a - ścieranie (0-4)
b - przecięcie (0-5)
c - rozdarcie (0-4)
d - przekłucie (0-4)
f - przecięcie (TDM) wg EN ISO 13997:1999 (A-F)
F - uderzenie (P)
* x - nie testowane
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.