Rękawice powlekane nitrylem ciężkie mankiet RNITNP
Rękawice powlekane nitrylem ciężkie RNITNP - z mankietem
Robocze rękawice RNITNP wykonano z bawełny i w całości powlekano nitrylem ciężkim. Dzięki temu są odporne na uszkodzenia mechaniczne. Doskonale także chronią dłonie przed urazami mechanicznymi. Produkt przystosowany jest do ciężkich prac roboczych w przemyśle, usługach, transporcie czy na budowie. Rękawice wyposażone są w specjalny, usztywniony mankiet, który nie ogranicza ruchów. Sprawia natomiast, iż każda czynność jest precyzyjna oraz w pełni kontrolowana. Całodłonicowy kształt rękawic dodatkowo zwiększa komfort noszenia, a jednocześnie jakość pracy. Produkt dostępny jest w niebieskiej kolorystyce z jasnym mankietem oraz w uniwersalnym rozmiarze - 10.
Zastosowanie rękawic RNITNP G 10
- Obróbka metali oraz operatorzy maszyn i urządzeń oraz ich naprawa
- Prace budowlane i remontowe
- Składy budowlane, skupy złomu
- Wytwarzanie prefabrykatów budowlanych
- Prace montażowo-instalacyjne
- Budowa dróg, układanie kostki brukowej
- Przemysł samochodowy w tym budowa, mechanika i naprawa pojazdów oraz lakiernictwo
- Przemysł wydobywczy w tym górnictwo
Charakterystyka rękawic ochronnych powlekanych nitrylem w całości
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Dzianina bawełniana, szyta
- Powłoka z nitrylu, pełne oblanie full
- Odporne na oleje, smary, paliwa
- Wysoka odporność na ścieranie
- Zakończone obszernym, usztywnionym mankietem
- Kolor niebieski
- Rozmiar 10 - długość dłoni 20,4 cm, obwód 25,4 cm
- Linia produktowa: REIS
- Producent: RAWPOL
- Jednostka sprzedaży zgrzewka 12 par
- Cena za parę
Rękawiczki powlekane nitrylem RNITNP spełniają normy BHP:
- EN 420:2003 - Rękawice ochronne wymagania ogólne
- EN-388:2016 (4121x) - Rękawice ochronne odporność mechaniczna (ścieranie, przecięcie, rozdarcie, przekłucie). Ostatni 5 parametr dotyczy testowania rękawic na przecięcie zgodnie z normą EN ISO 13997:1999 TDM.
- Kategoria 2 - ŚOI średnie zagrożenia
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.