Rękawice powlekane gumą M-GLOVE L2001 RED
Rękawice robocze M-GLOVE L2001 - powlekane miękkim lateksem
Poznaj popularne i praktyczne rękawiczki robocze M-GLOVE L2001 wykonane z przędzy poliestrowej i powlekane powlekane lateksem w części chwytnej. Zastosowana bezszwowa technologia umożliwia pewny chwyt oraz świetne wyczucie narzędzi. Sprzyja temu przeciwślizgowy charakter gumy, która jest miękka, przy zachowaniu wysokiej odporności na ścieranie. Rękawiczki zakończone są elastycznym ściągaczem w nadgarstku, który ogranicza zsuwanie się rękawic z dłoni. Wpływa też na stabilność i dopasowanie. Zastosowane materiały wykazują odporność na przetarcie i rozdarcie. Ponadto są rozciągliwe, wytrzymałe, świetnie dopasowują się do dłoni. Czerwono-czarna kolorystyka prezentuje się efektownie, a intensywne wybarwienie jest doskonale widoczne. Szeroka gama rozmiarów od 7 do 11 pozwala na optymalne dopasowanie rozmiaru do wielkości i tęgości ręki. Odpowiedni dobór rozmiaru wpływa na bezpieczeństwo i wydajność pracy. Gumowane rękawiczki robocze M-GLOVE L2001 dedykowane są do wszystkich prac lekkich, w których wymagany jest pewny chwyt oraz doskonałe wyczucie, dla mechaników, magazynierów, przy sortowaniu, pakowaniu drobnych elementów.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Przędza: 100% poliester
- Technologia bezszwowa
- Fason pięciopalcowy
- Powłoka: miękki i odporny na ścieranie lateks
- Elastyczny ściągacz
- Kolor przędzy czerwony, gumy-czarny
- Rozmiary: 7/S, 8/M, 9/L, 10/XL, 11/XXL
- Linia produktowa: M-GLOVE
- Kategoria 1 - niskie ryzyko
- Waga pary rękawic w rozmiarze 10 - ok. 58 gram
- Linia produktowa: L2001
- Producent: M-GLOVE
- Jednostka sprzedaży zgrzewka 12 par
- Cena za parę
Rękawiczki robocze M-GLOVE L2001 spełniają normę BHP
- EN420:2003+A1:2009 - „Rękawice ochronne. Wymagania ogólne i metody badań
- Ochrona rąk przed zagrożeniami mechanicznymi o niskim poziomie ryzyka
- ŚOI - Środek ochrony indywidualnej kategorii I
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.