Rękawice RAY powlekane PCV
Rękawice RAY powlekane w całości PCV - długość: 27, 35, 45 cm
Robocze rękawiczki RAY wykonane są z bawełny i powlekane w całości PCV. Dzięki temu nadają się do bezpiecznej pracy w wilgotnym i olejowym środowisku roboczym. Rękawiczki robocze dzięki ochronnemu charakterowi zalecane są do zbierania odpadów, sprzątania, prac wodociągowych i kanalizacyjnych. Długość razem z mankietem wynosi zależnie od modelu 27, 35 lub 45 cm, dzięki czemu rękawice zabezpieczają dłoń i część przedramienia przed zamoczeniem i zabrudzeniem. Zastosowany wkład bawełniany jest komfortowy i świetnie chłonie pot. Kolorystyka czerwona, a uniwersalny rozmiar 10 będzie pasował na większość męskich dłoni
Zastosowanie rękawic RAY powlekanych w całości PCV
- Ochrona rąk przed urazami mechanicznymi o średnim poziomie ryzyka
- Suche, wilgotne i mokre środowisko robocze, również olejowe
- Polecane branże: rolnictwo, ogrodnictwo, prace leśne, rybołówstwo zawodowe
Charakterystyka rękawiczek roboczych
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj hurt@glovex.pl
- Materiał bawełna 100%
- Powłoka z PCV (polichlorek winylu)
- Długość
27 cm A4008/27 EAN 8592390035622
35 cm A4008/35 EAN 8592390035493
45 cm A4008/45 EAN 8592390035646 - Szczelne dla cieczy
- Rozmiar uniwersalny 10
- Kolor czerwony
- Kod producenta: A4008
- Dostępne również z etykietą sprzedażową (SPE)
- Producent: ARDON SAFETY sro
- Kategoria 2 - ochronna, średnie zagrożenia
- Jednostka sprzedaży zgrzewka 12 par
- Cena za parę
Rękawice RAY powlekane PCV spełniają normy BHP
- EN-420:2003+A1:2009 - wymagania ogólne
- EN 388:2016 (3121x) - Rękawice ochronne, zabezpieczające przed urazami mechanicznymi, gdzie symbole w nawiasie (abcdef) oznaczają i przyjmują wartości w przedziale:
a - ścieranie (0-4)
b - przecięcie (0-5)
c - rozdarcie (0-4)
d - przekłucie (0-4)
f - przecięcie (TDM) wg EN ISO 13997:1999 (A-F)
F - uderzenie (P)
* x - nie testowane - ŚOI - Środek ochrony indywidualnej kategorii II
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.