Okulary ochronne Jsp Stealth 9000 clear A/Mist
Okulary ochronne JSP STEALTH 9000 CLEAR A/MIST to styl, bezpieczeństwo i komfort
Poliwęglanowa soczewka chroni bowiem oczy przed promieniowaniem UV A+B+C. Jest także nieparująca oraz odporna na zniszczenie, w tym na zarysowania. Okulary STEALTH 9000 CLEAR utrzymano w sportowym stylu. Wyposażono w regulowany nosek oraz miękkie gumowe zauszniki. Tym samym okulary są stabilnie osadzone na głowie i dopasowują się do jej kształtu. Nie uciskają, ale pozwalają na swobodne poruszanie głową. Mogą być wykorzystane w celach hobbystycznych - indywidualnych lub do prac roboczych o niewielkim zagrożeniu
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- Elastyczna i wytrzymała oprawka syntetyczna
- Szyby z poliwęglanu
- Wersja bezbarwna
- Powłoka uszlachetniająca soczewki PremierShield™ Anti-Scratch & Anti-fog podwyższa odporność na zarysowanie i zamglenie
- Nosek gumowy o strukturze żebrowej
- Zauszniki gumowe
- Waga zaledwie 25 gram
- Ochrona przed odpryskami cieczy i ciał stałych
- Ochrona przed promieniowaniem UVA, UVB i UVC (99,9%)
- Możliwy zindywidualizowany branding JSP Logo Express® od 600 sztuk
- Klasa optyczna 1
- Ochronne okulary JSP Stealth 9000 spełniają wymogi klasy optycznej 1 oraz normy EN166.1.F
- Jednostka sprzedaży 10 sztuk
Nazwa Producenta | JSP Oxford England |
Klasa ochronna | 1 - najwyższa | do pracy ciągłej |
Norma BHP soczewek | EN170 |
Norma BHP ramek | EN 166 |
Kolor soczewek | Przeźroczyste |
Kolor ramki | Niebieski/pomarańczowy |
Odporność mechaniczna | F - uderzenie o niskiej energii 6 mm | 0,86 g | 45 m/s |
Soczewki przeźroczyste | 2C-1.2 | LTV 74,4% - 100% | Przeźroczyste naturalne kolory |
Soczewki barwione | 5-1.4 | LTV 58,1% - 74,4% | Wewnątrz pomieszczeń |
Zaparowanie | N - zaparowanie (roszenie) |
Zarysowanie | K - zarysowanie przez drobne cząsteczki |
Ciekłe ciała stałe | - |
Zwarcie elektryczne | - |
Gazy, pary, aerozole | - |
Pyły | - |
Ciecze | - |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.