Filtry wstępne JSP F-2002 FFP2 prefiltry do pochłaniaczy gazowych
Filtry wstępne przeciwpyłowe JSP Force® Classic FFP2 F-2002 - prefiltr zabezpiecza pochłaniacze gazowe przed zatkaniem cząstkami stałymi
Ekonomiczne filtry wstępne Force Classic P2 F2002 dedykowane są do stosowania z absorberami gazów w maskach JSP serii Force8 i Force10. Nowa wersja dotychczasowego modelu F8-002. Prefiltry chronią pochłaniacze gazowe przed zapchaniem pyłem, cząstkami stałymi i ciekłymi, mgłami pochłaniaczy gazowych. Skuteczność filtracji wynosi >94%, 12 x NDS, Klasa P2. Prefiltry mocowane są bezpośrednio do pochłaniaczach za pomocą nakładek z tworzywa. Zastosowanie ich wydłuża czas stosowania pochłaniaczy oraz zabezpiecza użytkownika przed szkodliwymi pyłami. Teraz możesz dokupić samą warstwę filtrującą i wymieniać w razie potrzeby do posiadanych nakładek. Zakup samych filtrów przeciwpyłowych pozwoli na maksimum oszczędności przy pełnym bezpieczeństwie. Pamiętaj! Zapchane pyłem filtry to większe opory oddechowe oraz zmęczenie do jedo pokonania.
- Jesteś zainteresowany ilościami hurtowymi? Zapytaj: hurt@glovex.pl
- W skład zestawu wchodzą dwa filtry wstępne i dwie pokrywki mocujące do pochłaniacza gazowego JSP
- Syntetyczny materiał filtrujący
- Duża powierzchnia przeciwpyłowa
- Niskie opory oddechowe
- Skuteczność filtrowania powyżej 94%
- 12 x NDS
- Klasa ochronna P2
- Dedykowane do pochłaniaczy gazowych masek serii Force
- Symbol produktu: F2002
- Kod producenta: BMW380-000-700
- Producent: JSP Ltd Oxford, England
- Masa: 55 gram / para
- Opakowanie zawiera 2 sztuki - 2 x filtr FFP2, 2 x nakładka mocująca nakładana na pochłaniacz gazowy
- Mozliwość dokupienia filtrów BMT380-001-000 ekonomiczna wymiany samej włókniny
- Cena za opakowanie
Przeciwpyłowe filtry wstępne do pochłaniaczy gazowych JSP F-2002 P2 zgodne z normą BHP
- EN143 - Sprzęt ochrony układu oddechowego. Filtry. Wymagania, badanie, znakowanie.
- ŚOI - kategoria III Środki Ochrony Indywidualnej
- Znak CE
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.